|
- Aktualności » Wiadomości dnia • Z ostatniej chwili • Kronika policyjna • Pogoda • Program TV
- Kultura » Imprezy • Wystawy • Kino: Milenium · Rejs • Filharmonia • Teatr: Nowy · Rondo · Lalki Tęcza
- Informator » Baza firm i instytucji • Książka telefoniczna • Apteki • Bankomaty • Urzędy
- Słupsk » Plan miasta • Rozkład jazdy: MZK · PKS • Galeria • Historia • O Słupsku • Kamera • Hot Spot
- Pod ręką » Menu Online • Auto Moto • Nieruchomości • Praca • Ogłoszenia






Pb 95 zł |
ON zł |
Lpg zł |

USD zł |
EUR zł |
CHF zł |

Kategoria: Aktualności
Prywatny program samorządowy urzędnika
Rozmiar tekstu: A A A
Marek i Jarek Paul stali się obiektem ataku pracownika ratusza w programie telewizyjnym. |
Z każdą produkcją programu związane są koszty. Tak i jest tutaj. Za pierwszy z nich w kablowce Vectry w programie telewizji Oscar płaci ratusz. Program przygotowuje rzecznik prasowy Mariusz Smoliński, który zastąpił w tym Marka Sosnowskiego, pracownika biura promocji i integracji europejskiej słupskiego ratusza. W Telewizji Kablowej Słupsk Kanał 6 również emitowany jest Słupski Magazyn Samorządowy. Ten z kolei jest przygotowuje Marek Sosnowski. Robi to, jak zapewnia, jednak nie jako urzędnik lecz jako osoba prywatna i dziennikarz i na zlecenie telewizji. Po godzinach pracy. I właśnie program przygotowywany przez Sosnowskiego stał się jego orężem w zwalczaniu brudnej wizytówki miasta, którymi są według niego dwaj bracia Jarosław i Marek Paul. W swoim ostatnim programie stwierdził, że obaj bracia są brudni, nieogoleni oraz śmierdzący. Oznajmił też wszystkim abonentom, że obaj mężczyźni są upośledzeni i z tego tytułu mają orzeczoną rentę i są niezdolni do pracy. Opisał także, że bracia są w konflikcie z prezydentem i dodatkowo zastosował prowokację aby sprawdzić czy bracia znają język niemiecki. Pomagał mu w tym jego syn. Powodem jaki przytacza urzędnik-dziennikarz są pocztówki, które obaj bracia sprzedają niemieckim turystom zatrzymującym się na pl. Zwycięstwa. Dlaczego? Bo prezydent Maciej Kobyliński polecił strażnikom miejskim aby nie dopuszczali brudnych braci do turystów i uniemożliwiali im ich działalność na którym cierpi wizerunek miasta. Przez to braciom interes się urwał za co mają żal do prezydenta. Czy Sosnowski, który na przez 8 godzin dziennie jest urzędnikiem ratusza i odpowiada za Public Relations może tworzyć swój program i mówić w nim co chce pod przykrywką samorządu? rzecznik prasowy ratusza Mariusz Smoliński nie widzi w tym nic zdrożnego i nic nagannego w tym nie dostrzega.
- Może to robić i ma prawo do wyrażania opinii oraz ocen. Poza tym jest specjalistą od PR i to on decyduje w jaki sposób go kształtuje oczywiście poza godzinami pracy. Broni prezydenta z własnej woli i to jest jego sprawa.
Czy Mariusz Smoliński, rzecznik prasowy prezydenta zajmie się tak jak Marek Sosnowski braciami Paul w programie samorządowym, który tworzy?
- Nie widzę potrzeby aby to robić i reklamować ich w telewizji. - Chcielibyśmy spuścić na nich zasłonę milczenia - dodaje.
Mecenas Anna Bogucka-Skowrońska, była przewodnicząca Rady Miejskiej dziwi się, że ratusz wkłada tyle energii w to aby uprzykrzyć życie braciom Paul i pokazać ich z jak najgorszej strony.
- Niestety ten stosunek ratusza do nich jest pełen pogardy. Pomoc i życzliwość dla nich i ich, a nie walka bardziej uwiarygadniałaby prezydenta niż jakaś bezsensowna walka z tymi ludźmi, którzy nikomu nie zawadzają. Poza tym sprzedaż widokówek została uznana przez sąd jako znikomie szkodliwa. Oznacza to, że nie ma przestępstwa i nie odstępuje od wymiaru kary lecz umarza postępowanie, tak jak było w ich sprawie - stwierdza.
Marek Sosnowski, autor programu, w którym wyszydzał braci Paul twierdzi, że mimo, że program nazywa się Słupski Magazyn Samorządowy to jest to sprawa pozaratuszowa.
- Nie był robiony na zlecenie ratusza tylko taka była wola Telewizji Kablowej Słupsk kanał 6. Dlatego to robię. To nie ma nic wspólnego z moją pracą w ratuszu. Tematy wymyślam ja i nikt mi nic nie narzuca.
Informacje na temat artykułu:


autor: | Marcin Kamiński |
Źródło: | POLSKA Dziennik Bałtycki |
data dodania: | 2007-07-06 |
wyświetleń: | 1715 |

Copyright 2003-2025 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone.
Aktualnie On-Line: 29 Gości