Pb 95
  ON
  Lpg
 
  USD
  EUR
  CHF
 
Google
Baza firm
Wiadomości
Ogłoszenia
Nieruchomości
Motoryzacja
Menu Online
   
Kategoria: Aktualności
Centrum na wypadek
Rozmiar tekstu: A A A
Ponad 1,2 mln zł chce przekazać Urząd Miejski w Słupsku na tworzenie Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego. W tym roku na ten cel przeznaczone ma być 310 tys. zł. Pozostałe pieniądze trafić mają do strażaków w przyszłym roku. Za środki te zakupiony ma być m.in. sprzęt komputerowy i sprzęt do łączności. - Porozumienie w sprawie utworzenia Centrum podpisali w zeszłym roku prezydent Słupska i starosta powiatu słupskiego. Powstanie ono w budynku straży przy ul. Rynek Rybacki w miejscu gdzie aktualnie znajduje się miejskie stanowisko kierowania straży - mówi Józef Lickiewicz, zastępca komendanta Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku.

Centrum koordynować będzie działanie wszystkich służb ratowniczych w czasie klęsk żywiołowych lub dużych wypadków np. drogowych. Kiedy osiągnie pełnie swoich możliwości? - Potrwa to około dwóch lat. W tym roku chcemy bowiem kupić specjalistyczny program pomagający odpowiednio dysponować siłami ratowniczymi. Wprowadzić trzeba jednak do niego dużo danych między innymi lokalizację wszystkich hydrantów, ujęć wody, dróg, budynków na terenie powiatu - dodaje J. Lickiewicz. (bos)
 
 

Informacje na temat artykułu:
Źródło:Głos Słupski
data dodania:2004-01-28
wyświetleń:567

Copyright 2003-2025 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone. Aktualnie On-Line: 38 Gości