|
- Aktualności » Wiadomości dnia • Z ostatniej chwili • Kronika policyjna • Pogoda • Program TV
- Kultura » Imprezy • Wystawy • Kino: Milenium · Rejs • Filharmonia • Teatr: Nowy · Rondo · Lalki Tęcza
- Informator » Baza firm i instytucji • Książka telefoniczna • Apteki • Bankomaty • Urzędy
- Słupsk » Plan miasta • Rozkład jazdy: MZK · PKS • Galeria • Historia • O Słupsku • Kamera • Hot Spot
- Pod ręką » Menu Online • Auto Moto • Nieruchomości • Praca • Ogłoszenia






Pb 95 zł |
ON zł |
Lpg zł |

USD zł |
EUR zł |
CHF zł |

Kategoria: Aktualności
Czas nie zając
Rozmiar tekstu: A A A
Wiele kłopotów nastręczają mieszkańcom regionu słupskiego procedury Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, związane z orzecznictwem lekarskim. Do naszej redakcji dzwoniło w tej sprawie kilku Czytelników. - ZUS nie poinformował mnie, że w tym roku uprawomocnienie decyzji lekarza orzecznika trwa dłużej niż dotychczas - skarży się Krzysztof Witkowski, mieszkaniec Dębnicy Kaszubskiej. - Przez działanie ZUS od początku grudnia zostałem pozbawiony środków do życia. Nie jestem też ubezpieczony. Nie mam uprawnień rencisty, więc nie mogę korzystać z ulg. A renta jest moim jedynym źródłem utrzymania.
Jak informuje rzecznik ZUS, od stycznia br. wprowadzono drugą instancję w orzecznictwie lekarskim - po wydaniu orzeczenia, w terminie 14 dni, osoba ma prawo się odwołać do Komisji Lekarskiej ZUS w Gdańsku. Wydłuża to okres wypłaty pieniędzy o 2 tygodnie.
- Dodatkowo dajemy klientom 7 dni na przepływ korespondencji - mówi Ewa Dusza, rzecznik słupskiego oddziału ZUS. - Dlatego procedura wydłużyła się łącznie o trzy tygodnie. Zmiana ta zapisana jest w orzeczeniu lekarskim, informują o tym także lekarze orzecznicy. Mogę tylko uspokoić, że w poniedziałek przesłaliśmy panu Witkowski rentę na konto. (wł)
Jak informuje rzecznik ZUS, od stycznia br. wprowadzono drugą instancję w orzecznictwie lekarskim - po wydaniu orzeczenia, w terminie 14 dni, osoba ma prawo się odwołać do Komisji Lekarskiej ZUS w Gdańsku. Wydłuża to okres wypłaty pieniędzy o 2 tygodnie.
- Dodatkowo dajemy klientom 7 dni na przepływ korespondencji - mówi Ewa Dusza, rzecznik słupskiego oddziału ZUS. - Dlatego procedura wydłużyła się łącznie o trzy tygodnie. Zmiana ta zapisana jest w orzeczeniu lekarskim, informują o tym także lekarze orzecznicy. Mogę tylko uspokoić, że w poniedziałek przesłaliśmy panu Witkowski rentę na konto. (wł)

Copyright 2003-2025 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone.
Aktualnie On-Line: 5 Gości