Pb 95
  ON
  Lpg
 
  USD
  EUR
  CHF
 
Google
Baza firm
Wiadomości
Ogłoszenia
Nieruchomości
Motoryzacja
Menu Online
   
Kategoria: Aktualności
Zima na ekranie
Rozmiar tekstu: A A A
Abonenci telewizji kablowej Vectra, którzy regularnie płacą za kilkadziesiąt programów, nie mogą oglądać telewizji. Kilka razy bezskutecznie interweniowali. Operator tłumaczy, że to tylko awaria, która ma być usunięta za kilka dni. Pan Edward skusił się na promocję Vectry. - Chciałem zmienić pakiet z "rozszerzonego" na "polski", który jest tańszy - mówi czytelnik. - Monterzy przyszli, odłączyli kablówkę i poszli a programu nie było.

Przez cztery dni codziennie odwiedzał operatora, ale pracownicy nie potrafił mu powiedzieć, kiedy w końcu będzie mógł oglądać telewizję. - Zbywali mnie, że ktoś przyjdzie, jednak sami nie wiedzieli kiedy - skarży się czytelnik. - Straciłem już cierpliwość.

Zimę na ekranie, zamiast za oknem, ogląda też Bartosz Duraj z ul. Hubalczyków. - Obraz bardzo się pogorszył i śnieży - mówi czytelnik. - To samo jest u sąsiadów. Monterzy sugerowali, że to może być wina telewizora, kupiłem nowy i jest to samo. Pan Bartosz twierdzi, że u operatora był aż dziewięć razy.

Antonina Cisakowska-Huss, kierownik Vectry w Słupsku zapewnia, że abonenci będą mieli sygnał już za kilka dni. - W blokach przy ulicy Hubalczyków sygnał jest słabszy z powodu awarii sieci przesyłowej - wyjaśnia kierownik. - Całą sieć wymieniamy na nową i już w przyszłym tygodniu odbiór będzie dobry. Sama mieszkam w tym rejonie i też mam gorszy obraz.

Kierownik zapewniła też, że do pana Bartosza przyjdzie konserwator, który spróbuje poprawić sygnał.

- Jeśli chodzi o pana Edwarda, to nasza ekipa zmieniała sieć w jego bloku - wyjaśnia Cisakowska-Huss. - Wielu osób nie było w mieszkaniach i monterzy nie mogli podłączyć sieci.

- Jeśli operator kablowy nie reaguje na skargi abonentów, a obraz nie jest taki jak dostawca powinien zapewnić, można zażądać na piśmie obniżenia abonamentu - mówi Marek Zapolski, słupski rzecznik praw konsumentów. - Wpłacone pieniądze za okres złego odbioru mogą być przeniesione na następne miesiące. Możliwe jest także rozwiązanie umowy ze skutkiem natychmiastowym, bez okresu wypowiedzenia. Radziłbym jednak uczynić to z początkiem okresu rozliczeniowego, a nie w trakcie, gdyż wtedy może być trudne dochodzenie części wpłaty. (Piotr Kawałek)

Przerwa w odbiorze
Dziś w godzinach 9-17 w niektórych blokach przy ul.: Romera, Roweckiego, Budzyńskiego, Andersa i Dmowskiego nąstapi przerwa w odbiorze TK Vectra z powodu remontu sieci. Za utrudnienia operator przeprasza abonentów.

Fot. Sławomir Żabicki
 
 

Informacje na temat artykułu:
Źródło:Głos Pomorza
data dodania:2005-01-13
wyświetleń:1257

Copyright 2003-2025 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone. Aktualnie On-Line: 39 Gości