|
- Aktualności » Wiadomości dnia • Z ostatniej chwili • Kronika policyjna • Pogoda • Program TV
- Kultura » Imprezy • Wystawy • Kino: Milenium · Rejs • Filharmonia • Teatr: Nowy · Rondo · Lalki Tęcza
- Informator » Baza firm i instytucji • Książka telefoniczna • Apteki • Bankomaty • Urzędy
- Słupsk » Plan miasta • Rozkład jazdy: MZK · PKS • Galeria • Historia • O Słupsku • Kamera • Hot Spot
- Pod ręką » Menu Online • Auto Moto • Nieruchomości • Praca • Ogłoszenia






Pb 95 zł |
ON zł |
Lpg zł |

USD zł |
EUR zł |
CHF zł |

Kategoria: Aktualności
Zima na ekranie
Rozmiar tekstu: A A A
Przez cztery dni codziennie odwiedzał operatora, ale pracownicy nie potrafił mu powiedzieć, kiedy w końcu będzie mógł oglądać telewizję. - Zbywali mnie, że ktoś przyjdzie, jednak sami nie wiedzieli kiedy - skarży się czytelnik. - Straciłem już cierpliwość.
Zimę na ekranie, zamiast za oknem, ogląda też Bartosz Duraj z ul. Hubalczyków. - Obraz bardzo się pogorszył i śnieży - mówi czytelnik. - To samo jest u sąsiadów. Monterzy sugerowali, że to może być wina telewizora, kupiłem nowy i jest to samo. Pan Bartosz twierdzi, że u operatora był aż dziewięć razy.
Antonina Cisakowska-Huss, kierownik Vectry w Słupsku zapewnia, że abonenci będą mieli sygnał już za kilka dni. - W blokach przy ulicy Hubalczyków sygnał jest słabszy z powodu awarii sieci przesyłowej - wyjaśnia kierownik. - Całą sieć wymieniamy na nową i już w przyszłym tygodniu odbiór będzie dobry. Sama mieszkam w tym rejonie i też mam gorszy obraz.
Kierownik zapewniła też, że do pana Bartosza przyjdzie konserwator, który spróbuje poprawić sygnał.
- Jeśli chodzi o pana Edwarda, to nasza ekipa zmieniała sieć w jego bloku - wyjaśnia Cisakowska-Huss. - Wielu osób nie było w mieszkaniach i monterzy nie mogli podłączyć sieci.
- Jeśli operator kablowy nie reaguje na skargi abonentów, a obraz nie jest taki jak dostawca powinien zapewnić, można zażądać na piśmie obniżenia abonamentu - mówi Marek Zapolski, słupski rzecznik praw konsumentów. - Wpłacone pieniądze za okres złego odbioru mogą być przeniesione na następne miesiące. Możliwe jest także rozwiązanie umowy ze skutkiem natychmiastowym, bez okresu wypowiedzenia. Radziłbym jednak uczynić to z początkiem okresu rozliczeniowego, a nie w trakcie, gdyż wtedy może być trudne dochodzenie części wpłaty. (Piotr Kawałek)
Przerwa w odbiorze
Dziś w godzinach 9-17 w niektórych blokach przy ul.: Romera, Roweckiego, Budzyńskiego, Andersa i Dmowskiego nąstapi przerwa w odbiorze TK Vectra z powodu remontu sieci. Za utrudnienia operator przeprasza abonentów.
Fot. Sławomir Żabicki

Copyright 2003-2025 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone.
Aktualnie On-Line: 39 Gości