Pb 95
  ON
  Lpg
 
  USD
  EUR
  CHF
 
Google
Baza firm
Wiadomości
Ogłoszenia
Nieruchomości
Motoryzacja
Menu Online
   
Kategoria: Aktualności
Fochy przy rejestracji
Rozmiar tekstu: A A A
Nawet trzy dni trzeba czekać w Słupsku na zarejestrowanie samochodu. - Czy to naprawdę musi trwać aż tak długo? - pytają zniecierpliwieni słupszczanie. Ich zdenerwowanie jest tym większe, że nie zawsze mogą liczyć na miłą obsługę. Jedna z pracownic wydziału niemal na nas nakrzyczała, gdy chcieliśmy spytać się o powody tak długiego czekania na załatwienie formalności. - Fochy i obrażone miny urzędniczek to normalna sprawa - mówią osoby spotkanie przez nas przed drzwiami wydziału komunikacji. Każdego dnia do wydziału komunikacji słupskiego ratusza zgłasza się ponad 80 osób, które chcą zarejestrować samochód. Jeszcze kilka dni temu wszyscy - nawet po kilka godzin - stali na ratuszowych korytarzach. Dopiero po pewnym czasie urzędnicy poszli po rozum do głowy. Od piątku petenciu w Biurze Obsługi Interesantów muszą wypełnić specjalny dokument, w którym zapisują się na konkretny dzień i godzinę. - Średni czas oczekiwania na przyjęcie dokumentów przez urzędnika to trzy dni - usłyszeliśmy w BOI.

Konieczność tak długiego oczekiwania rozzłościła część słupszczan. - To skandal. Obsługa powinna być sprawniejsza. Urzędnicy siedzą przy komputerach, a potem i tak przepisują wszystko ręcznie. To bez sensu. Jeśli ludzi w tym wydziale jest za mało, to powinni skierwać tam dodatkowych urzędników - grzmi Ireneusz Kilinowski ze Słupska. Inny słupszczanin, który prosi o anonimowość jest jeszcze bardziej krytyczny wobec takiej sytuacji. - Jak tylko jest więcej ludzi do obsłużenia, urzędniczki zachowują się jak za komuny. Są niemiłe i opryskliwe. Nie można im zwrócić uwagi, czy nawet krzywo na nie spojrzeć, bo mogą nie obsłużyć - stwierdzą na przykład, że dokumenty trzeba uzupełnić - twierdzi nasz Czytelnik.

Niestety, nic nie wskazuje na to, by ratuszowi urzędnicy obsługiwali słupszczan szybciej i sprawniej. - Interesantów obsługują cztery osoby. Średni czas załatwienia jednej sprawy to niemal godzina. Póki co nie ma potrzeby zwiększania obsady w wydziale - twierdzi Małgorzata Kowal z biura prasowego prezydenta miasta. (dmk)
 
 

Informacje na temat artykułu:
Źródło:Głos Słupski
data dodania:2004-06-29
wyświetleń:975

Copyright 2003-2025 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone. Aktualnie On-Line: 41 Gości