Maj 2024 »
PnWtŚrCzPtSoNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
  Pb 95
  ON
  Lpg
 
  USD
  EUR
  CHF
 
Google
Baza firm
Wiadomości
Ogłoszenia
Nieruchomości
Motoryzacja
Menu Online
   
Kategoria: Aktualności
Płacili rachunki w okienku kasowym, teraz mają zaległości
Rozmiar tekstu: A A A
Edward Sochacki ze Słupska ma ponad 100 złotych zaległości. Wszystkich znajomych ostrzega przed płaceniem rachunków w okienku kasowym firmy Partner.
Fot. APR - SAS
Nawet kilkuset słupszczan, którzy opłacali rachunki w punktach kasowych firmy Partner może stracić swoje pieniądze. Okazuje się bowiem, że firma nie przelewała dalej pieniędzy wpłacanych przez mieszkańców. Szczególnie odczuli to abonenci telewizji kablowej Vectra, która jeszcze do wczoraj miała z firmą podpisaną umowę współpracy. W niektórych przypadkach zaległości wynoszą nawet kilkaset złotych. Vectra uspokaja - abonenci nie będą mieli z tego tytułu żadnych problemów.

Od poniedziałku zarówno pod Biurem Obsługi Klienta TV Vectra w Słupsku jak i okienkiem kasowym firmy Partner przy ulicy Jana Pawła II ustawiają się gigantyczne kolejki. W BOKu Vectry abonenci przychodzą z potwierdzonymi przez punkt kasowy rachunkami a w słupskiej siedzibie firmy Partner domagają się wpłaconych wcześniej pieniędzy.

- Mam potwierdzoną na rachunku zapłatę, ale pieniądze nie trafiły do Vectry - mówi Edward Sochacki ze Słupska, którego spotkaliśmy pod siedzibą Vectry w Słupsku - Zaległości wynoszą ponad 100 zł i pochodzą z grudnia i lipca ubiegłego roku. Wszystkim mówię, aby nie opłacali rachunków tej firmie.

Oszukana czuje się również Wanda Uruska ze Słupska choć jej zaległości wynoszą jedynie 25 zł.

- Na szczęście to bardzo niska kwota i natychmiast ją uregulowałam. Nie wiem jednak, czy odzyskam swoje pieniądze. Znam ludzi, którzy zalegają nawet po kilkaset złotych. A przecież płaciliśmy w tej firmie nie tylko za telewizję ale za prąd i telefon. Trzeba sprawdzić czy tam nie ma zaległości. Pracownicy Vectry zapewnili nas jednak, że nie będziemy mieli żadnych problemów.?Słowa te potwierdza Krzysztof Burmer, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Obsługi Klienta Grupy Vectra z Gdyni.

- Zauważyliśmy pewne opóźnienia w transferze kwot za abonament naszych klientów z firmy Partner. Poprosiliśmy firmę Partner o wyjaśnienia i obecnie na nie czekamy. Jednakże nasi abonenci nie odczuwają z tego tytułu żadnych konsekwencji - czytamy w pisemnej odpowiedzi.

Mimo oczekiwania na odpowiedź Vectra zerwała w poniedziałek umowę o współpracy z firmą Partner. Na drzwiach punktu kasowego Partner w Słupsku pojawiła się kartka z taką informacją o zerwaniu współpracy. Jednocześnie pracownicy Vectry proszą swoich abonentów o opłacanie rachunków w innych punktach.

Mimo usilnych starań nie udało się nam uzyskać komentarza od przedstawicieli firmy Partner, która ma swoją siedzibę w Gdyni. Pracownica firmy zapewniła nas jedynie, że prezes firmy do nas oddzwoni. Przedstawiciele nie odpowiedzieli również na nasze zapytanie wysłane drogą elektroniczną.

Do tematu wrócimy.
 
» Oryginalna treść artykułu znajduje się tutaj. «
 
 

Informacje na temat artykułu:
autor:Hubert Bierndgarski
Źródło:POLSKA Dziennik Bałtycki
data dodania:2008-01-30
wyświetleń:3127

Copyright 2003-2024 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone. Aktualnie On-Line: 13 Gości