Pb 95
  ON
  Lpg
 
  USD
  EUR
  CHF
 
Google
Baza firm
Wiadomości
Ogłoszenia
Nieruchomości
Motoryzacja
Menu Online
   
Kategoria:
Wyższy standard obsługi i innowacyjna przestrzeń – Alior Bank otwiera nowoczesny oddział w Słupsku
Rozmiar tekstu: A A A
Alior Bank sukcesywnie modernizuje swoje oddziały i wprowadza najnowocześniejsze rozwiązania usprawniające obsługę klientów. 22 listopada br. w Słupsku została otwarta kolejna digitalowa placówka banku. Zmodernizowana przestrzeń, znajdująca się przy ul. Starzyńskiego 3 zaskakuje klientów wygodą, nowoczesnym wystrojem oraz rozwiązaniami ekologicznymi, a także zapewnia im jeszcze wyższy standard obsługi.

Placówka w nowej formule sprawia przyjazne i przytulne wrażenie, a jednocześnie kojarzy się z profesjonalizmem i budzącym zaufanie światem finansów. Dzięki innowacyjnemu zagospodarowaniu przestrzeni projekt całkowicie zmienia sposób kontaktu klienta z bankiem. Oddziały stają się łącznikiem pomiędzy światem online i offline oraz służą budowaniu relacji z klientami i poznawaniu ich potrzeb. W ten sposób Alior Bank chce być partnerem dla każdego, komu zależy na komfortowej i sprawnej obsłudze.

– Choć klienci doceniają zwiększoną wydajność i wygodę usług online, wielu z nich preferuje tradycyjne spotkania w oddziale, jeśli chodzi o bardziej złożone transakcje i umowy. Chcemy zapewnić im najwyższy standard obsługi niezależnie od kanału, w którym zwrócą się do nas o pomoc. Jesteśmy przekonani, że wszystkie osoby, które trafią do słupskiej placówki, doskonale odnajdą się w nowej przestrzeni i bez względu na to, w jakim są wieku oraz z jaką sprawą do nas przychodzą, zostaną kompleksowo obsłużeni – mówi Tomasz Gilowski, dyrektor Departamentu Sprzedaży Segmentu Klienta Indywidualnego w Alior Banku.

Nowocześnie zmodernizowana przestrzeń


Oddział Alior Banku w Słupsku został podzielony na trzy główne strefy, z których każda pełni odmienną rolę. Pierwsza, czyli strefa obsługi, obejmuje m.in. przestrzeń powitalną, gdzie na klientów czeka kawa i herbata z upraw ekologicznych oraz filtrowana woda. Następnie mogą oni przejść do wydzielonych stanowisk obsługowych, które dają poczucie komfortu oraz zapewniają dyskrecję.

Z kolei w strefie digital klienci wypróbują bankowość internetową i aplikację mobilną Alior Banku.

Tu wsparcia udzieli im bankier, który nie tylko pomoże zalogować się do urządzeń, ale również przedstawi możliwości wspomnianych systemów.

Z myślą o komforcie klientów, wydzielona została także strefa spotkań, zaprojektowana do rozmów sam na sam z bankierem. Wyciszone akustycznie pomieszczenia sprzyjają spotkaniom, które wymagają szczególnej prywatności. Szklane ściany gabinetów są natomiast przesłonięte grafiką uniemożliwiającą identyfikację przebywających w nich osób.

Oddział w zgodzie z naturą


Alior Bank stawia na efektywne oraz przyjazne dla społeczeństwa oraz środowiska procesy i wdrożenia. Z tego względu w oddziale zostały wykorzystane materiały i produkty od lokalnych dostawców, a duża część z nich została pozyskana z recyklingu. Przykładem są blaty wyprodukowane z przetworzonych kubków po jogurtach, a także tapicerki i sufity z materiału po recyklingu butelek PET. Część wyposażenia została wytworzona z drewna z roślin szybkorosnących.

Co więcej, placówka została zaprojektowana tak, aby ograniczać zużycie zasobów, poczynając od redukcji drukowanych dokumentów po oświetlenie. Zamontowane w przestrzeni światła LED dopasowują natężenie światła do pory dnia. W oddziale można napić się filtrowanej kranówki – zarówno gazowanej, jak i niegazowanej, a akcesoria do serwowania napojów są w 100 proc. biodegradowalne.

Jedno miejsce, wiele możliwości


W słupskim oddziale Alior Banku, oprócz kwestii związanych z finansami osobistymi, domowymi oraz firmowymi, klienci mogą uzyskać również wsparcie w przypadku coraz bardziej popularnych usług pozabankowych. Dotyczy to na przykład złożenia wniosków w ramach programów – Rodzina 500+ oraz „Czyste powietrze”, który umożliwia klientom skorzystanie z dwóch kredytów – gotówkowego i ratalnego na wymianę starych pieców i montaż instalacji fotowoltaicznych. Wizyta w Alior Banku to także okazja do zapoznania się z nowoczesną ofertą odpowiadającą na potrzeby i najważniejsze wyzwania dla klientów. Wśród produktów znajduje się chociażby „Pożyczka Stabilna” z gwarancją stałej raty, nawet w przypadku zmian poziomu stóp procentowych czy usługi Alerty BIK, która ostrzega klientów przed próbami wyłudzenia ich danych.

Osoby, które odwiedzą oddział będą miały także szansę zaznajomić się z możliwościami, jakie daje bankowość elektroniczna. – Świat finansów dynamicznie się zmienia. Na klientów co rusz czekają nowe rozwiązania i narzędzia, które mają wspierać ich w zarządzaniu domowym budżetem. Nasza słupska placówka została zaprojektowana w taki sposób, aby pomóc im w tej podróży ze świata offline do online. Dzięki przemyślanej i odpowiednio zorganizowanej przestrzeni zespół składający się obecnie z 11 bankierów, może dyskretnie i w absolutnym komforcie udzielić porad i wskazówek odwiedzającym oddział – mówi Małgorzata Szychta-Sulima, dyrektor oddziału Alior Banku w Słupsku.

Oddział Alior Banku przy ul. Starzyńskiego 3 dostępny jest dla klientów od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00.

Alior Bank sukcesywnie modernizuje swoje oddziały i wprowadza najnowocześniejsze rozwiązania usprawniające obsługę klientów. Plan zakłada, że do końca 2022 roku zostanie otwartych 110 takich placówek w całym kraju.
 
 

Informacje na temat artykułu:
autor:Materiał we współpracy z Alior Bankiem
Źródło:eSłupsk
data dodania:2021-11-24
wyświetleń:71

Copyright 2003-2021 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone. Aktualnie On-Line: 8 Gości